یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

کیف دوشی مردانه

در این مطلب میخواهیم بدانیم کیف دوشی مردانه چه کاربردی دارد، انواع آن را بررسی کنیم و همچنین به این سوال که کیف دوشی مردانه را ازکجا تهیه کنید پاسخ خواهیم داد. کیف های دوشی یا رو دوشی به خاطر اندازه مناسب و قابلیت حمل بدون درگیری دست یکی از پر کاربردترین و بهترین کیف هایی است که آقایان میتوانند از آن استفاده کنند.

از دلایلی که این کیف را انقدر محبوب کرده است این است که به خاطر اندازه ی متوسط آن میتوان وسایل ضروری را با خود به همراه داشت بدون اینکه نیاز باشد کیف را با دست هایتان حمل کنید، بند بلند این کیف ها این امکان را فراهم میکند که کیف را روی شانه هایتان حمل کنید. البته دلایل دیگری نیز برای استفاده از این کیف وجود دارد که در ادامه آن ها را با هم بررسی میکنیم.

کیف های دوشی در اندازه های مختلف بسیار کوچک، متوسط و بزرگ و در طرح های متفاوت موجود هستند. کیف های دوشی به راحتی با هر استایلی همخوانی پیدا میکنند و استفاده از آن ها بسیار راحت و بدون دردسر  است. البته نمونه های دیگری نیز از این کیف ها وجود دارد که میتوان بند آن ها را به دلخواه تنظیم کرد و به عنوان کیف دستی نیز از آن ها استفاده کرد.

آقایان میتوانند بر اساس مدل یا اندازه ی کیف دوشی مردانه را برای محیط های اداری و محل کار، محیط دانشگاه، مهمانی های خانوادگی و مجالس رسمی، گشت و گذار های چند ساعته داخل شهر مورد استفاده قرار دهند.

از کیف دوشی مردانه میتوان برای حمل وسایلی مثل دفترچه های کوچک، خودکار و خودنویس، عینک آفتابی، کلید، سوییچ، کارت های اعتباری و شناسایی، مدارک،هندزفری و هدفون، تلفن همراه، کتاب و … استفاده کرد. البته همانطور که گفتیم کیف های دوشی اندازه های متفاوتی دارند و باید وسایل مورد نیاز را  بر اساس گنجایش کیف دوشی مردانه حمل کرد.

البته هنگام خرید کیف چرم دوشی مردانه باید توجه کنید که جنس کیف از چرم اصل باشد، تشخیص اینکه چرم به کار رفته در ساخت این نوع کیف ها اصلی است یا مصنوعی راه های ساده ای وجود دارد:

از مهم ترین روش های تشخیص چرم اصلی از چرم مصنوعی بو کردن چرم است. چرم اصلی بویی خاص همانند بوی بز دارد، اگر چرم اصلی نباشد کیف نیز هیچ بویی ندارد که این نشان دهنده ی اصل نبودن آن است.

کیف چرمی منعطف و نرم است، اگر کیف دوشی از چرم اصل ساخته نشده باشد همه ی کیف یا قسمت هایی از آن سخت و انعطاف ناپذیر است. البته در برخی از کیف ها قسمت هایی برای قرار دادن گوشی و تبلت در نظر گرفته شده و برای محافظت از گوشی آن قسمت ها سخت و غیر منعطف است که در این صورت ایرادی به چرم وارد نیست بلکه برای حفاظت بیشتر از وسایل حساس و شکننده این قسمت ها را غیر منعطف می سازند.

کیف دوشی مردانه PG 27/78

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.