یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

دستگاه تولید ماسک

انواع دستگاه تولید ماسک

دستگاه تولید ماسک در انواع گوناگونی ساخته می‌شوند. این دستگاه‌ها را می‌توان بر اساس نوع کاربرد به دو دسته‌ی کلی تقسیم کرد:

  1. دستگاه نیمه اتوماتیک
  2. دستگاه تمام اتوماتیک

دستگاه تمام اتوماتیک

 با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک همه‌ی مراحل تولید ماسک، اعم از برش و دوخت ماسک پزشکی به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می‌شود. دستگاه تولید ماسک تمام اتوماتیک، دوخت ماسک‌ها را با استفاده از دوخت آلتراسونیک انجام می‌دهد. این دستگاه‌ها در انواع مدل‌ها با بدنه‌ی آلومینیومی در بازار موجود هستند. دیگر ویژگی‌های دستگاه تولید ماسک تمام اتوماتیک عبارتند از؛ 

  • بهره‌مندی از پنل لمسی به زبان‌های فارسی و انگلیسی
  • بهره‌مندی از موتور کم صدا و با تغذیه‌ی اتوماتیک

برای تکمیل فرایند بسته ‌بندی ماسک‌ها به صورت اتوماتیک از دستگاه جت پرینتر استفاده می‌شود. دستگاه‌های جت پرینتر قابلیت چاپ تاریخ تولید، انقضا، قیمت و دیگر اطلاعات لازم روی بسته بندی را دارند.

         

آموزش دوخت ماسک استاندارد در منزل (7 مرحله تصویری)

ماسک زدن در دوران همه گیری کرونا ویروس الزامیست؛ بدین منظور می توانید خودتان نیز دست به کار شده و ماسک خودتان را بدوزید.

وسایل مورد نیاز

  • حدود 15 سانتی متر پارچه مناسب
  • حدود 15 سانتی متر پارچه آستری
  • حدود 1.2 متر کش مناسب که به 4 قسمت مساوی تقسیم شده است.

نکاتی برای برش

فو در فیلم آموزشی یک قسمت از ماسک را در دست دارد که نصف ماسک محسوب می شود بنابراین ما به دو قسمت نیاز داریم به علاوه آن که به یک لایه برای قسمت بیرونی و پارچه ای برای قسمت داخلی نیاز است که در مجموع به 4 تکه پارچه نیاز خواهد بود.

بقیه آموزش اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.