پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ نوعی معماری ابرو است‌.‌‌‌ همه چیز مربوط به بهترین شکل ابرو برای هر چهره است – یک روش کاملاً سفارشی برای هر مشتری‌‌. این متد به لطف ابزاری که دقیقاً مانند یک خودکار با نوک تیغه‌‌‌ای شیب دار است که 10-12 سوزن کوچک در انتهای آن وجود دارد‌‌،‌‌‌ بسیار دقیق است – سوزن‌هایی که به پوست نفوذ نمی‌کنند اما سطح آن را با ظرافت خراش می‌دهند‌،‌‌‌ دقیقاً مانند برش کاغذ‌.‌‌‌ سوزن رنگدانه پزشکی را روی لایه اپیدرم پوست کاشته و قسمت‌های ریز رنگی طبیعی ایجاد می‌کند‌.

میکروبلیدینگ ابرو خوبه؟

 

میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش‌هایی است که برای پر کردن فضای خالی ابروها و همچنین فرم دهی و قرینه سازی ابروها انجام می‌شود‌.‌‌‌ در این روش از ابزار مخصوص میکروبلیدینگ ابرو استفاده می‌شود‎ که تیغ بسیار نازکی در سر آن داشته و برای کشیدن خطوطی شبیه به تار مو در ابروها‌،‌‌‌ رنگدانه را به داخل پوست می‌فرستد‌.

 

میکروبلیدینگ ابرو پاسداران

 

اگر به دنبال بهترین خدمات با کادر حرفه ای در زمینه میکروبلیدینگ ابرو هستید ما به شما سالن زیبایی نسیم عقیلی واقع در پاسداران تهران را معرفی میکنیم . تمامی کسانی که در منطقه یک تهران زندگی میکنند دسترسی به منطقه پاسداران بسیار برایشان آسان بوده و میتوانند با خیالی آسوده تمامی خدمات زیبایی در این سالن انجام دهند. 

میکروبلیدینگ ابرو-میکرولیدینگ ابرو پاسداران

 


برای دیدن اطلاعات بیشتر درباره ی میکروبیدینگ ابرو کلیک کنید.

ابرو

4 تا از جدیدترین و بهترین روش های تقویت ابرو

یکی از ارکان زیبایی صورت داشتن ابروهای پرپشت و سالم است. اما گاهی به دلایلی ممکن است ابروها دچار ریزش شدید و یا کاهش حجم روبرو شوند این دلایل شامل کمبود ویتامین ها و مواد مغذی، شیمی درمانی، بارداری و زایمان، حساسیت دارویی، بالا رفتن سن، تتو، رنگ کردن مداوم و… همگی موجب ریزش ابروها میشود. دراین مقاله4 روش تقویت ابرو را برای شما معرفی کرده ایم ...

1-استفاده از مکمل های غذایی

گاهی اوقات ریزش ابرو و کم پشت شدن آن ناشی از کمبود ویتامین ها و فقر آهن است. استفاده از این مکمل ها میتواند فرایند رشد و تقویت ابرو را بهبود بخشد.

بقیه مطلب را اینجا دنبال کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.