جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

جک پارکینگی یال

جک پارکینگی یال چیست؟

شاید بعضی از افراد با جک پارکینگی یال آشنایی نداشته باشند، ما در این مطلب ویژگی ها و قیمت جک پارکینگی یال و انواع آن را بررسی میکنیم.

جک پارکینگی یال نوعی جک پارکینگی ساخت ایران می باشد که از لحاظ کیفیت و طراحی ساخت طبق استاندارد های جهانی است و قابل رقابت با محصولات خارجی است. در ضمن قیمت جک پارکینگی یال نسبت به نمونه های خارجی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. علاوه بر آن، این جک ساخته ی دست هموطنان خودمان است و داخل کشور خودمان طراحی و ساخته میشود و همین عامل است که بر قیمت این جک پارکینگی اثر گذاشته است.

جک پارکینگی یال-http://sanatino.com/

انواع جک پارکینگی یال

این جک ها موتور های بسیار قوی دارند و در دو نوع x1  و  x2 تولید شده است و مطابق با آب و هوای کشور خودمان تولید شده است. این جک ها تفاوت هایی در کورس شفت با  هم دارند که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم:

X1: این نوع جک الکترومکانیکی است و توانایی باز کردن دو لنگه درب با عرض ۴ متر را دارد. شفت این جک ۴۵ سانتی متری است و قدرت موتور آن ۲۲۰ ولتاژ است.

X2: این جک با موتوری قدرتمند تولید و عرضه میشود، قدرت موتور این جک ۲۲۰ ولتاژ است. این نوع جک الکتروموتور بوده و از خصوصیات این جک ضد آب، ضد زنگ و ضد گرد و غبار بودن آن است. این جک ها با گذشت مدت زمان ۱۷ ثانیه درب را باز و بسته میکند ولی اشکال این جک ها این است که در طول یک ساعت فقط ۱۰ بار میتواندد باز و بسته شوند و در باز و بسته شدن محدودیت دارند. به طور کلی از این جک ها معمولا در ساختمان های مسکونی کم تردد استفاده میشود. این جک ها برای درب های دو لنگه بسیار مناسب هستند و طول شفت آن ها ۳۰ سانتی متر می باشد.

این جک های ایرانی قادر هستند که هر کدام از آن ها یک لنگه درب به وزن ۳۵۰ کیلوگرم را جابجا میکند.

جک پارکینگی یال-http://sanatino.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.