جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

قیمت جک پارکینگی

مقایسه قیمت جک پارکینگی

جک پارکینگی در چندین نوع تولید میشود که کاربرد همه ی آن ها یکی است ولی تفاوت هایی با هم دارند. در ادامه انواع آن ها را معرفی میکنیم.

جک های پارکینگ مکانیکی: این جک ها به خاطر محدودیتی که در تعداد و باز و بسته شدن در طول شبانه روز دارند مناسب برای نصب روی درب مجتمع های مسکونی کم تردد هستند. جک مکانیکی را معمولاروی درب هایی که از لحاظ وزنی سبک هستند تعبیه میکنند. قیمت جک پارکینگی مکانیکی نسبت به سایر جک ها مقرون به صرفه تر است.

جک پارکینگ هیدرولیکی یا پنوماتیکی: این جک بر خلاف جک مکانیکی میتواند درب های سنگین و عریض را به راحتی باز و بسته کند بدون اینکه برای تعداد باز و بسته شدن محدودیت داشته باشد. البته قیمت جک پارکینگی هیدرولیکی نسبت به جک مکانیکی بیشتر است.

جک پارکینگی-http://sanatino.com/

نکاتی برای خرید جک پارکینگی

در هنگام خرید، نباید تنها به قیمت جک پارکینگی توجه داشت، بلکه باید کیفیت را مد نظر قرار داد. با این که ممکن است فکر کنید قیمت جک پارکینگی بالا است اما به این نکته نیز توجه کنید که این جک ها سالیان سال برای شما کار میکنند و قیمت جک پارکینگی نسبت به کاری که انجام میدهند معقول به نظر می آید. هنگام خرید علاوه بر توجه به قیمت جک پارکینگی که فاکتور مهمی نیز هست، باید به:

زاویه ای که جک میتواند درب را باز و بسته کند،

دو سرعته بودن جک

قابلیت استفاده از باتری

امکان نصب قفل برقی

جنس چرخ دنده های گیر بکس

ولتاژ برق مصرفی

برد جک باید قابلیت هماهنگی با سیستم های RF Ideas را داشته باشد.

داشتن میکرو سوییچ این خصوصیت باعث میشود در صورتی که چشمی کار نکند و خودرو به درب برخورد کرد، جک بتواند درب را باز کند.

وجود خلاص کن نیز در جک های هیدرولیکی که با برق کار میکنند بسیار مهم است. زیرا در صورت قطع برق میتوان با استفاده از خلاص کن درب را باز و بسته کرد.

اگر جک تایمر نیز داشته باشد عملکرد بهتری ارائه خواهد داد.

اگر میخواهید با مناسب ترین قیمت جک های پارکینگی خریداری کنید که بهترین عملکرد را داشته باشد توصیه میکنیم به شرکت صنعتینو مراجعه کنید. قیمت جک پارکینگی این شرکت مناسب است، کیفیت و عملکرد جک عالی است، متریال مورد استفاده با کیفیت هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.