جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

بهترین نرم افزار حسابداری

بهترین نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری ابزاری نوین در دنیای کسب و کار و حوزه های مختلف نیازمند به امور حسابداری، محسوب می گردد. پیش از پیدایش نرم افزارهای حسابداری، انجام امور مالی شرکت ها و فعالیت های مرتبط با آنها بصورت دستی صورت میگرفت. اینکار در کنار دشواری های بیشماری که به همراه داشت، موجب بروز اشتباهات و خطاهای انسانی فراوانی می شد. آنچه که امروز در دنیای کسب و کارهای مختلف اعم از تجاری، خدماتی، پیمانکاری و … با آن سروکار داریم حجم گسترده ای از معاملات و داد و ستدها در طی یک بازه زمانی کوتاه می باشد. نظم دادن به این امور بصورت دقیق و گرفتن یک خروجی مناسب از نتایج معاملات در پایان روز جهت وارد کردن در دفتر روزنامه، کار یک نرم افزار حسابداری دقیق و کارآمد است. بنابر توضیحات ارائه شده و آنچه که ما از یک نرم افزار حسابداری انتظار داریم، در ادامه قصد داریم شما را با مشخصات بهترین نرم افزار حسابداری آشنا کنیم.

می توانید در همین وبسایت مطالب مربوط به نرم افزار حسابداری و آموزش حسابداری را جهت آشنایی هرچه بیشتر با این موضوعات، مطالعه فرمایید.

اهمیت یافتن بهترین نرم افزار حسابداری

بهترین نرم افزار حسابداری و کار با آن از دیدگاه کاربران ممکن است متفاوت باشد. اما بدون شک چنانچه نرم افزار حسابداری خاصی در بازار وجود داشته باشد، صاحب نظران در این زمینه نمی توانند راحتی کار با آن را در مقایسه با سایر نمونه ها، انکار کنند. از طرفی اهمیت بسیار زیاد امور مالی و حسابداری برای فعالیت های هر شرکت، و از طرفی دیگر هزینه ای که برای خریداری نرم افزار حسابداری در نظر گرفته می شود، ایجاب می کند که افراد با آگاهی کامل نسبت به تهیه بهترین نرم افزار حسابدرای برای خود اقدام کنند. بر همین اساس در اینجا بنا داریم شما را با یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری آشنا کنیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

نرم افزار حسابداری رافع، پیشگام نرم افزارهای حسابداری

برند رافع برای بار اول در سال 1376 خورشیدی متولد شد. این برند اولین نسل از نرم افزارهای حسابداری خود را در همین سال وارد بازار کرد. نرم افزار رافع 5 و رافع 6 طی سالهای 78 تا 79 طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفتند. نرم افزار رافع 6 در همین سالها با اقبال عمومی مواجه گردید و برای آموزش های حسابداری توسط اساتید مختلف این حوزه، مورد استفاده قرار گرفت. نسخه بسیار محبوب رافع 7 در سال 84 روانه بازار شد. اما متاسفانه یک عده افراد سودجو با شکستن قفل این نرم افزار سعی در استفاده رایگان از آن نمودند.

در سال 1399 شرکت مفتاح رایانه با مدیریتی جدید و استراتژی کاملا نوین و متفاوت، پشتیبانی نرم افزارهای رافع را آغاز کرده است. مدیریت جدید این شرکت در اولین اقدام مثبت خود نرم افزار رافع 7 را به نرم افزار رافع 9 ارتقا داد. بسیاری از صاحب نظران و اساتید برجسته حسابداری اذعان دارند که نرم افزار حسابداری رافع 7 یکی از بهترین نرم افزار حسابداری، در نوع خود است. نسخه جدید این نرم افزار یعنی نرم افزار رافع 9، حجت را بر کاربران خود تمام کرده و یکی از بهترین ها را به نسخه ای بسیار کارآمدتر ارتقا داده است.

در اینجا به اختصار شما را با امکانات نرم افرار رافع 7 آشنا می کنیم. جهت آشنایی بیشتر با نسخه 7 نرم افزار رافع می توانید در همین وبسایت به مطلب رافع 7 مراجعه کرده و با تمام امکانات این نرم افزار به عنوان یکی از بهترین نرم افزار حسابداری به تفصیل آشنا شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.